6:30 – 8:30 |
- Schodzenie się dzieci do przedszkola – rozmowa nauczyciela z rodzicami dzieci;
- Swobodna zabawa dzieci według własnych zainteresowań;
- Praca z zespołem dzieci lub indywidualna kompensacyjno – wyrównawcza;
- Praca z dzieckiem zdolnym;
- Różnego rodzaju zabawy;
|
|
8:45 – 9:00 |
- Toaleta – mycie rąk, przygotowanie do śniadania;
|
|
9:00 – 9:30 |
- Śniadanie;
- Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków;
|
|
9:30 – 9:45 |
- Czynności higieniczne – mycie zębów;
|
|
9:45 – 10:15 |
- Zajęcia dydaktyczne : zajęcia rozwijające i doskonalące kompetencje językowe, matematyczne, doskonalenie sprawności manualnej rąk, spotkania z przyrodą, wycieczki, spotkania z ciekawymi ludźmi, ćwiczenia praktycznego życia;
|
|
10:15 – 11:00 |
- Zajęcia dodatkowe : język angielski, zajęcia umuzykalniające i inne;
|
|
11:00 – 11:45 |
- Pobyt na świeżym powietrzu, spacery, wędrówki piesze, zabawy i ćwiczenia ruchowe;
|
|
11:45 – 12:00 |
|
|
12:00 – 12:40 |
- Obiad – ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami
oraz doskonalenie umiejętności kulturalnego spożywania posiłków;
|
|
12:40 – 13:00 |
- Czynności higieniczne i przygotowanie do odpoczynku;
|
|
13:00 – 14:30 |
- Leżakowanie i sen – bajkoterapia, muzykoterapia;
|
|
14:30 – 14:50 |
|
|
14:50 – 17:00 |
- Rozchodzenie się dzieci – zabawy swobodne w kącikach zainteresowań, zabawy integracyjne, ruchowe, tematyczne ze śpiewem, manipulacyjne, konstrukcyjne, indywidualne i grupowe, gry dydaktyczne, zabawy z wykorzystaniem chusty animacyjnej.
|
|